Idea Dobrego Krzesła

Dobre Krzesło na miarę UCZNIA

Dlaczego Dobre Krzesło w szkole?

Dobre Krzesła to linia produktów ergonomicznych, które dzięki posiadanym parametrom oraz najwyższym standardom w zakresie ergonomii sprzyjają wyrabianiu prawidłowej pozycji siedzącej, a w konsekwencji wspomagają prawidłowy rozwój kręgosłupa każdego ucznia. Wielogodzinne zajęcia przedszkolne i szkolne wyrabiają wśród dzieci pewne nawyki: w tym pozycję siedzącą. Zadaniem Dobrych Krzeseł jest stymulowanie dzieci do zachowania prawidłowej pozycji siedzącej. Jest to możliwe poprzez zachowany kształt siedziska- wyprofilowanie lordozy lędźwiowej, które wymusza obciążenie guzów kulszowych, stymulując odpowiednią pozycję miednicy. Dobre Krzesło jest stworzone na miarę dla ucznia, dbając o jego komfortową naukę i pracę.

Produkty zostały zaprojektowane zgodnie z normą PN-EN 1729 posiadają rozmiary dedykowane do wzrostu użytkownika. Sprawia to, że w przypadku najmłodszych krzesła mogą „rosnąć” wraz z nimi.

Co nas wyróżnia, czyli Konstrukcja Dobrego Krzesła

1

Wklęsło-wypukła forma oparcia

Dzięki połączeniu doświadczenia specjalistów w zakresie ergonomii i rehabilitacjo ruchowej, zapewnia prawidłowe ustawienie kręgosłupa, dając użytkownikowi maksymalny komfort. Kąt oparcia zgodny z normą PN-EN 1729 mobilizuje pracę mięśni rdzeniowych wzmacniając kręgosłup

4

Wypukła forma siedziska

Umożliwia prawidłowe umieszczenie nóg i pośladków pozostawiając je w naturalnej pozycji

3

Elastyczna forma

Oparcie pozwala na tzw. „dynamiczny siad” pozwalający na ciągłą pracę mięśni jednocześnie nie pozostawiając ich w odrętwieniu

2

Opływowy kształt

Wszystkie krawędzie siedziska są odpowiednio zaokrąglone, aby zapewnić najwyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa

5

Solidna konstrukcja

Zapewnia dłuższy czas użytkowania dzięki unikalnej technologii produkcji

Miejsce pracy dla ucznia

Nie od dziś wiadomo, że zdecydowanie łatwiej jest zapobiegać niż leczyć. Odpowiednio dobrane krzesło i ławka czy stół ma ogromny wpływ na kształtowanie prawidłowej postawy ciała. Miejsce pracy, nauki czy zabawy powinno być dostosowane do potrzeb rozwojowych dzieci. Norma Europejska oparta jest za zasadzie projektowania krzeseł i stołów w taki sposób, by promowały zachowanie prawidłowej postury. Dobre Krzesło jest stabilizatorem prawidłowej pozycji siedzącej wyrabiając wśród dzieci odpowiednie nawyki. Z poprawnie dobraną ławką szkolną Dobre Krzesło spełnia przesłanki ergonomicznego miejsca pracy i nauki dla ucznia.

Na Dobrym Krześle nie można siedzieć inaczej jak DOBRZE.

Eksperci o Dobrym Krześle

„Dobre krzesło spełnia przesłanki pomocniczego sprzętu ortopedycznego w profilaktyce, zwłaszcza dla dzieci w wieku szkolnym. Poprzez swoje innowacyjne krzywizny konstrukcyjne wyzwala u dziecka samokontrolę w utrzymaniu prawidłowej postawy podczas siedzenia”

Dr n. med. Maciej Owczarek
Spec. Chirurg, ortopeda, traumatolog

„Dobre krzesło spełnia przesłanki pomocniczego sprzętu ortopedycznego w profilaktyce, zwłaszcza dla dzieci w wieku szkolnym. Poprzez swoje innowacyjne krzywizny konstrukcyjne wyzwala u dziecka samokontrolę w utrzymaniu prawidłowej postawy podczas siedzenia”

Dr n. med. Maciej Owczarek
Spec. Chirurg, ortopeda, traumatolog

„Dobre krzesło spełnia przesłanki pomocniczego sprzętu ortopedycznego w profilaktyce, zwłaszcza dla dzieci w wieku szkolnym. Poprzez swoje innowacyjne krzywizny konstrukcyjne wyzwala u dziecka samokontrolę w utrzymaniu prawidłowej postawy podczas siedzenia”

Dr n. med. Maciej Owczarek
Spec. Chirurg, ortopeda, traumatolog